13 de març 2014

El Torero convertit !

Aquesta foto mostra l'esfondrament del torero Álvaro Múnera, adonant-se, al bell mig d'una cursa de la Fiesta Nacional Española, de la barbaritat que està cometent contra l'animal. Ara s'ha convertit en un aferrissat enemic de les curses de braus.

Múnera recorda així aquell moment: "De sobte, vaig mirar el brau..., ell em va mirar i vaig sentir dintre meu un "per què?" Tenia la innocència que tenen tots els animals en els seus ulls i va ser com un crit per la justícia. Jo ho descriuria com una connexió. Em vaig sentir com la pitjor merda de la terra..."

La foto sembla que no és del tot autèntica per un error del mitjà que la va publicar. Tanmateix, és cert que el torero va deixar de ser un bàrbar i es va convertir en un ésser humà arran d'unes ferides que va patir.

0 Comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Blog Archive

Ni oblidem ni perdonem

Arxiu del blog